כל הטיפים במכירת יהלומים

ההתעניינות הגבוהה שקיימת היום סביב עסקאות זהב למכירה מכירת יהלומים ומכירת כלי כסף, נובעת כמובן בעיקר מן הפוטנציאל הרווחי הגבוה. למרות זאת, מכירה של יהלומים תמיד נחשבה ליוקרתית ולרווחית הרבה יותר, ועל כן למורכבת יותר מבחינתם של המוכרים. בהתאם לכך, הבאנו לפניכם במהלך סקירה זו את כל הטיפים שכדאי לדעת לפני שמחליטים למכור יהלומים, שיוכלו לסייע לכל אחד להגיע לעסקאות הטובות ביותר מבחינתו.

רמת צבע יהלום

שקילת היהלומים רק אצל גורם מוסמך ואמין

בדומה למתרחש לפני עסקאות קניית זהב, גם לפני שמוכרים יהלומים נדרש בראש ובראשונה לגשת לשקילתם אצל גורם מוסמך ואמין. שקילת היהלומים הכרחית כמובן לקבלת האומדן הנדרש בטרם מכירתם, כזה שיאפשר למעשה מאוחר יותר לדרוש מן הקונים הפוטנציאלים את הערך הכספי המדויק בו מוערכים. לעומת זאת, שקילה אצל גורם שאינו מוכר כאמין, או לחילופין מכירת יהלומים שאינה מסתמכת על שקילה מוקדמת, יובילו ברוב המקרים להפסדים של רווחים פוטנציאליים מבחינתם של המוכרים.

מודעות לפרמטרים השונים המשפיעים על ערכו של היהלום

בעסקאות מכירת יהלומים כמו עסקאות מכירת זהב חשוב להיות מודעים לפרמטרים השונים המשפיעים על ערכו של היהלום. בשונה ממחיר הזהב, מושפע מחיר היהלום מלא מעט פרמטרים שונים, כשגודלו, איכות ליטושו, צבעו וצחיחותו משמשים ללא כל ספק לדוגמאות המרכזיות ביותר לכך. הפגנת בקיעות באותם פרמטרים, הופכת היום לדבר הכרחי במיוחד לפני שמוכרים יהלומים, כשמגדילה משמעותית את הסיכויים לאיתור עסקאות רווחיות.

הצעת היהלומים למספר גורמים

בדומה לכמות הגדולה של המתעניינים היום בעסקאות קניית זהב, ניתן להבחין בתמונה די זהה כשמדובר על יהלומים. בהתאם לכך, גם כשמעוניינים לערוך עסקאות מכירת יהלומים רצוי להציע אותם למספר גורמים שונים העוסקים בנושא, דבר שיאפשר מאוחר יותר להכריע בין מספר הצעות מחיר תוך השוואה כמובן לערך המקורי בו נאמדים היהלומים.

מכירת יהלומים בצורה רווחית ומשתלמת תוכל להיערך בסופו של דבר רק באמצעות שימוש באותם טיפים שהצגנו כאן קודם לכן. מדובר בעסקאות הכוללות בתוכם סכומי כסף נכבדים וגבוהים במיוחד, דבר המחייב לבחון היטב את כל אותם הפרמטרים אשר כורכות בתוכן. 

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט