כך תדעו מהו מחיר זהב לקראת המכירה שלו!

רוצים למכור חפצי זהב שיש לכם? חשוב שתדעו מהו מחיר זהב לפני המכירה! כאן נסביר מה משפיע עליו וכיצד ניתן לחשב אותו באופן המדויק ביותר

למה בכלל למכור?

סביר מאוד להניח, שגם אתם, כמו כולם, מחזיקים זהב בלי להשתמש בו. הרי הזהב, בשל היותו יקר ערך, עובר מדור לדור כדי שהצאצאים יוכלו לסחור בו בעת הצורך. העניין הוא, שאם הוא עובר מדור לדור, סימן שהוא לא באמת מביא תועלת ואם אפשר ליהנות ממנו, אז למה לא? וזו למעשה, הסיבה הטובה ביותר למכור זהב – כדי שאפשר יהיה ליהנות מהערך ומהשווי שלו!

למי ניתן למכור?

יש שתי אפשרויות עיקריות למכירת זהב. ראשית, ניתן למכור ישירות לצורפים ולחנויות תכשיטים, שיתיכו אותו ויהפכו אותו לתכשיטים חדשים. האפשרות השנייה היא מכירה שלו לקונה זהב, שימשיך לסחור בו עד שהוא יגיע למי שישתמש בו בפועל. חשוב לציין, שכאשר מוכרים לקונה זהב, הרווח הוא בדרך כלל גדול יותר והתשלום ניתן במזומן, להבדיל מהזיכוי לרכישה עתידית שניתן בדרך כלל על ידי החנויות.

מחיר זהב – למה חשוב לדעת אותו?

אם אתם מתכננים למכור את הזהב שלכם, חשוב שתדעו  מהו מחיר זהב וממה הוא מושפע. זאת, על מנת שתוכלו לדעת טוב יותר מהי הצעה הוגנת עבור הזהב שלכם ושאתם מבצעים עסקה טובה. הרי בסופו של דבר, האינטרס של הקונה הוא לקנות כמה שיותר זהב בכמה שפחות כסף ומן הצד השני, האינטרס שלכם הוא לקבל תמורה כמה שיותר גדולה עבור הזהב שלכם.

הפרמטרים המשפיעים

כאמור, יש שלושה פרמטרים שמשפיעים על מחיר זהב בעת המכירה שלו. הפרמטר הראשון הוא המשקל של הזהב שאתם מוכרים. הפרמטר השני הוא טוהר הזהב. הפרמטר השלישי הוא ערך מניית הזהב בבורסה ועל כך נרחיב מיד. מבחינת המשקל הטוהר, ככל שיש כמות גדולה יותר של זהב וככל שהוא טהור יותר, כך הוא שווה יותר ותוכלו לקבל תמורתו יותר כסף.

הפרמטר הבורסאי

כאמור, אחד הפרמטרים המשפיעים על מחיר הזהב הוא ערך המנייה הבורסאית שלו. העניין הוא, שבכל יום מסחר של הבורסה, מניית הזהב עוברת שינויים. שינויים אלה משפיעים משמעותית על הערך של הזהב שאתם מחזיקים ורוצים למכור.

המשמעות

המשמעות של הפרמטר הבורסאי היא, שכדי שתוכלו לדעת מהו מחיר זהב שלכם עליכם לבצע בדיקה ביום המכירה עצמו, שהוא אותו יום מסחר בבורסה. את החישוב ניתן לעשות באמצעות מחשבון זהב שניתן למצוא באינטרנט. אל המחשבון יש להזין את נתוני משקל הזהב ומידת הטוהר שלו והוא כבר יידע לחשב בעצמו את ערך הזהב שלכם בהתאם לערך הבורסאי של אותו יום מסחר. לכן, חשוב לבצע את הבדיקה ביום המכירה עצמו כדי לקבל את התוצאות העדכניות והמהימנות ביותר.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט