יהלומים ישנים למשכון

משכון יהלומים – כיצד ומתי?

כבר עשרות שנים שמשכון ומכירה הם דבר ידוע אצל חברות הבורסה. גם עסקים וגם לקוחות פרטיים ממשכנים ומוכרים זהב ויהלומים, וכן פעמים רבות גם כלי כסף. כאשר לקוח מוכר תכשיטי יהלומים או תכשיטי זהב, לחברות המסחר ישנם שימושים רבים בהם, ביניהם לתעשייה הגדולה. חנויות התכשיטים לצורך העניין, משתמשות בכסף ובזהב שהן קונות על מנת לייצר תכשיטים משלהן, באמצעות התכת המתכות. כך אין להן צורך בגופים חיצוניים והייצור מוזל משמעותית.

מה ניתן למשכן או למכור?

חנויות התכשיטים וחברות המסחר מקבלות כל תכשיט או חפץ ממתכת כלשהי, בעיקר זהב, יהלומים וכלי כסף. אם יש לכם כלי כסף ישנים בבית, מוטב כי תמכרו אותם לפני שיחלידו ויאבדו מערכם. אם יש ברשותכם תכשיטי זהב שאינם בשימוש, כמו עגיל בודד או צמיד שבור, עשו ממנו כסף מזומן במקום לזרוק אותו לפח. ואם אתם צריכים מקור כסף מיידי בשל מצב חירום, משכנו את היהלומים שבביתכם.

משכון ומכירה בהתאם למצבנו

משכון יהלומים הוא פתרון נהדר כאשר צריכים מקור כספי מיידי אך לא רוצים לוותר על הפריטים שיש לנו בבית, בעיקר בשל ערך רגשי או אם אנו עדיין משתמשים בהם, בדרך תכשיטים. מכיוון שלעתים אלו יהיו הפריטים היחידים שיעזרו לנו במקרה הזה, נוכל להיפרד מהם לתקופה זמנית בלבד. במכירה לעומת זאת, הפרידה היא נצחית לכן נעשה זאת עם חפצים ותכשיטים שאינם חשובים לנו יותר.

משכון יהלומים כפתרון למצב כלכלי

משכון יהלומים או לחילופין משכון זהב וכסף נעדיף לעשות בשל מצב כלכלי ירוד כמו סגירת חובות, כיסוי המינוס בבנק, החזרת הלוואה בנקאית ועוד מקרי חירום המצריכים מאיתנו תזרים מזומנים מיידי. עם זאת, לעתים נעשה זאת על מנת "להרים" את מצבנו הכספי – כאוויר לנשימה בחשבון הבנק, או על מנת לגייס סכום החסר לנו לקראת פתיחת העסק שלנו.

משכון כל תכשיט

עוד סיבה לבחור במשכון היא העובדה כי ניתן למשכן יהלומים מכל סוג שיש לכם בבית. אין דרישה לסוג או איכות מסוימת של יהלום, וכן לא לחפץ ספציפי, אלא לכל דבר בו משובצים יהלומים אמיתיים.  כמו כן, באם אתם סמוכים ובטוחים כי תקבלו את כל התכשיטים בחזרה מהעסק אליו פניתם, תוכלו למשכן כמה תכשיטים שתרצו, כך שהמשכון הופך ליתרון עוד יותר גדול.

כמה אקבל על כל תכשיט יהלום?

לכל יהלום יש ערך משלו, התלוי באיכותו. ערך היהלום נקבע על פי ליטושו, משקלו, ניקיונו וצבעו. ככל שתרבו למשכן יהלומים רבים יותר, תקבלו סכום גבוה יותר. אך עם זאת, מספיק יהלום איכותי אחד על מנת לקבל סכום נאה מאוד.

כמה היהלומים שלי שווים?

לכל יהלום ישנו תעודה גמלונית, אותה לעתים מקבלים כאשר קונים את תכשיט היהלום. אם אין בידיכם את התעודה, תוכלו להוציא אותה במעבדה המבצעת שירות זה, או להסתמך על ההערכה של החברות העוסקות במשכון יהלומים. 

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע משכון:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט