איך לחשב את מחיר הזהב וכל מה חשוב לדעת על מחשבוני זהב

חישוב של מחיר הזהב

כמה פעמים חשבתם למכור את התכשיט הישן שקניתם ואינכם משתמשים בו, כי הוא מיושן ולא אופנתי, כי הוא לא מתאים לכם יותר, הוא גדול עליכם או קטן על האצבע או בגלל שפשוט אינכם מעוניינים לענוד אותו יותר? לא פעם עוברת המחשבה הזו אצל רבים שקונים תכשיטים לעיתים די דחופות אך באותה הנשימה שהשאלה עולה, עולה אחריה השאלה הבאה, למי אפשר למכור את התכשיטים הישנים שלי ובכלל כמה הם שווים? חישוב של מחיר הזהב נשמע עבור אלו שאינם עוסקים בקנייה ומכירה של זהב כמו סיפור מסובך, אך למעשה ישנן חנויות איכותיות שיכולות לספק לכם את השירות, הם ייבחנו עבורכם את המוצר ויגישו לכם הצעת מחיר לקניית התכשיט שאתם רוצים למכור. אבל ישנה דרך פשוטה הרבה יותר, היכנסו למחשבון מחיר הזהב, הקלידו את הפרמטרים המופיעים במחשבון ואתם תוך שניות אחדות תקבלו את הערך של התכשיט שלכם בהתאם לפרמטרים שהזנתם במחשבון.

כשאתם הולכים לקנות מוצר חדש אתם חורשים ברחבי החנויות הרלוונטיות למוצר, בוחנים באינטרנט לא מעט על איכות המוצר, שנות אחריות ועושים השוואות מחירים בין הספקים השונים, כך גם כשאתם רוצים למכור את הזהב שברשותכם. חשוב לבחון את המקום אליו אתם ניגשים כדי למכור את התכשיטים או הפריטים מזהב, אתם רוצים לוודא על הוגנות ואמינות ושאתם תקבלו את הערך הגבוהה ביותר שאתם יכולים לקבל ללא דמי תיווך או מחירים שאינם הוגנים. לכן חשוב שתכירו את מחשבון הזהב כדי שגם אתם תוכלו לדעת מראש כמה שווה הזהב שברשותכם וזאת עוד לפני שפניתם לחנויות שקונות זהב.

איך עובד מחשבון זהב?

כדי לחשב את ערך הזהב שיש בידכם עליכם לדעת מספר פרמטרים חשובים. ראשית עליכם לדעת בכמה קראט הזהב שלכם. למשל אם יש לכם צמיד זהב, עליכם לדעת מה הקראט של הצמיד וזאת למעשה המידה של טוהר הזהב. למשל ב 24 קראט ישנם 99.9% של זהב ואילו ב 9 קרא ישנם רק 37.5%. זהו נתון שישפיע רות על המחיר שתקבלו עבור הזהב שלכם בהתאם לסוגו וערך המתכת עצמה.

לאחר שבחנתם את סוג הזה בשיש לכם, אתם רוצים לדעת את המשקל של התכשיט, למשל אם הצמיד הינו צמיד זהב בלבד יהיה לכם קל יותר לשקול את הפריט אך אילו יש בו שיבוץ יהלומים או שילוב של מתכות אחרות כמו כסף למשל יהיה עליכם לשקול את הזהב בלבד כדי שתכלו להזין את הנתונים במחשבון.

חישוב של מחיר הזהב על ידי מחשבון זהב יכול לעזור לכם רבות. לפני שאתם נגשים לחנות למכירת הזהב שלכם היעזרו במחשבון על מנת שתקבלו תמונה כללית כמה שווה ערך הזהב שלכם עוד לפני שאתם מכתתים רגליכם לחנויות שונות כדי לקבל הצעות מחיר ולא פחות חשוב, כדי שתקבלו את הערך המרבי על התכשיט שלכם פנו ישירות לקוני זהב ולא לחנויות תכשיטים כדי שתחסכו מעליכם את עמלת התיווך.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט