חישוב של מחיר הזהב

חישוב של מחיר הזהב

אם יש לכם זהב ששוכב בבית ואתם רוצים לעשות איתו משהו יעיל וגם כלכלי – מכירתו יכולה להיות הדבר הטוב ביותר שתעשו בו. באמצעות מכירת הזהב שבאמצעותכם תוכלו להגדיל את ההכנסה שלכם ואת הכסף הזמין אצלכם ובכך, ליצור לעצמכם רווחה כלכלית גדולה יותר.

רבים מהזוגות והצעירים כיום מתקשים עם התמודדות עם ההוצאות המרובות של היום יום. יוקר המחייה ההולך ועולה בארץ, הצורך לשמור על רמת חיים גבוהה וכמו כן הרצון להעניק לילדים את כל הטוב שבעולם – כל אלו מהווים הוצאה.

גם זוגות שמרוויחים יפה מוצאים את עצמם נקלעים לבורות כלכליים בשל ההוצאות ההולכות וגדלות בארץ. הן המיסוי הישיר והעקיף והן המחירים של מוצרים ושירותים הולכים ועולים. במקביל, האפשרויות להכניס כספים בדרכים אחרות הולכות ופוחתות ככל שיוקר המחייה הולך ועולה. במקרים אלו רבים מהצעירים והמשפחות מנסים לחשוב על דרכים יצירתיות להגדלת ההכנסה.

אחת הדרכים הטובות ביותר היא באמצעות מכירת זהב כאמור. חישוב של מחיר הזהב יכול להתבצע באמצעות אמדן של איש מקצוע בתחום. כדי לדעת את מחירו של הזהב שבאמצעותכם, חשוב ביותר לפנות אל מי שמתמצא בתחום על מנת שתוכלו לקבל הערכה מדויקת של הזהב שבאמצעותכם. רק כך תוכלו להיות חכמים מספיק על מנת לחשב את מחירו המדויק של הזהב שבאמצעותכם בלי ליפול שולל אחר הבטחות חסרות שחר.

כיצד מחשבים מחירו של זהב

חישוב של מחיר זהב מתבצע די בפשטות: ראשית, יש לדעת כמה קראט יש בזהב שבאמצעותכם. הקראט מלמד על מידת טוהר הזהב וככל שמידת הטוהר גבוהה יותר, כך גם מחיר הזהב גבוה יותר. ישנם שערים שונים למידות טוהר שונות של זהב והשער המקובל ביותר הוא לזהב 24 קראט.

מחירה של אונקיה אחת זהב, קרי, 28.34 גרם זהב, נקבע לפי זהב 24 קראט והשער משתנה תדיר לפי מחירו של הזהב בעולם והסחר בו. על מנת לחשב מה מחירו של הזהב שבאמצעותכם חשוב ללכת לפי הצעדים הבאים:

  1. שקילת הזהב היא השלב הראשון שבו תנקטו על מנת לדעת את מחירו של הזהב שבאמצעותכם. בדקו מה מחירו של הזהב בשער הנוכחי לאונקיה אחת או לקילו אחד.
  2. בידקו כמה קראט יש בזהב שאצלכם – האם הוא 10 קראט, 14 קראט, 18 קראט או 22 קראט, או זהב טהור. כל אחת מהמידות הללו יש להכפיל בשער מסוים לפי הסדר לעיל: 0.417, 0.585, 0.750, או 0.90 כאשר זהב של 24 קראט אין צורך להכפיל.
  3. הכפילו את הסכום במספר הגרמים של הזהב שלכם וקיבלתם את מחירו של הזהב בקראט.
  4. כדי לדעת מה ערכו של הזהב בשקל ישראלי, העבירו את הסכום דרך השער של השקל הישראלי וכך תוכלו לסחור בזהב שלכם בחוכמה רבה יותר.

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט