חישוב מחירי הזהב

חישוב מחיר הזהב

מלכתחילה, חישוב מחיר הזהב הוא המחיר שמתפרסם באותו היום בעולם בחיסור העמלות שיקח הקונה. יש לקחת בחשבון שהקונה את הזהב מכם, קונה זהב דומה גם במחירים סיטונאים ולכן הוא לא ירצה לשלם לכם יותר. עדיין, יכול להיות שתרוויחו לא מעט על הזהב שברשותכם, כיוון שפעמים רבות הוא נקנה מזמן במחיר נמוך יותר, המחיר שהיה לזהב לפני שלושים שנה, למשל. בנוסף, ככל שברצונכם להרוויח את המזומן מן הזהב, אזי העמלות והמחיר הנמוך יותר שהקונה מציע, עדיין משיגים עבורכם את המטרה. באופן כללי, חישוב המחיר של הזהב הוא משהו שאנחנו עושים עבורכם מדי יום.

איך מחשבים מחירי זהב

קודם כל תלוי באיזה זהב מדובר. מהי מידת הקראט ומהי האיכות הכללית שלו. כמו ליהלום, גם לזהב יש משתנים פיזיים שמורידים או מעלים את ערכו. בשל כך, בבואנו לדון בחישוב המחיר הנוכחי של הזהב, כדאי להתייחס אליו כאל מטיל זהב טהור, לבדוק את המחיר שפורסם באותו היום ואז להחסיר מן המחיר את המשתנים לפי מצבו של המוצר שבידיכם.

תן למספרים ללכת במקומך

כולל פעמים רבות תרגום השווי של אונקיית טרוי לזו הרגילה. אונקיית טרוי דומה במשקלה לאונקייה של זהב אבל יש ביניהן הבדל קטן שקצת מסובך לחשב אותו. אונקיית טרוי, אגב, מבוססת על גריין וזו נקבעת לפי משקלם של גרגרי אורז. אמנם עדיין משתמשים בה אבל כיום אין צורך לחשב מחיר הזהב על ידי תרגום של האונקייה כי יש מחשבים שכבר תוכנתו לעשות כן וכל שיש לעשות הוא לעדכן בהם את השווי היומי של הזהב כדי לקבל תוצאה.

היסטוריה נוספת על מחיר הזהב

בין 1971 לבין 2012 מחיר הזהב ירד פעמים ספורות ובסך הכל עלה מאז פי ארבעים או חמישים. כשיש משבר כלכלי חריף אז מחיר הזהב עולה. אנשים חוששים לכספם ועל כן מוציאים אותו מהצמדה אל המטבע בבנק ומעבירים אותו להשקעה בזהב. יש לזכור שהאדם הפרטי –אסור לו לסחור בזהב ממשי אבל, הוא כן יכול לקנות זהב על הנייר, בדיוק כפי שקונים מניה או כפי שמוכרים סחורות באופן וירטואלי בעולם. הזהב, ככל שהוא נחשב למתכת בעלת מחיר יציב וככל שהוא נחשב בטוח, יש לזכור שכל עוד הבנקים מחזיקים בהרבה זהב ויש כסף וירטואלי בעולם, אין הבטחה לשווי הזהב לאורך טווח. בחברה שלנו תוכלו לקבל נתונים אמיתיים וצפי שכולל את הסיכונים, בהתאם למוצר המוזהב שבאתם למכור.

ניתן לבדוק את ציטוט מחיר הזהב אונליין בדף מחשבון הזהב שלנו:

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט