זהב למזומן במכירת זהב

מכירת זהב ומוצרי זהב שונים הפכה לפופולארית בעולם כולו כאשר יותר ויותר אנשים נפטרים מכלים, חפצים ותכשיטים עשויים זהב שונים אשר אינם עוד בשימוש כלשהו תוך שהם מרוויחים ממכירת זהב זה הרבה מאוד כסף, ואפילו במזומן. ערכה של אונקיית זהב אחת מגיעה לכ 4500 ₪ ובכך מאפשר לכם בתוך כמה דקות גם להיפטר מכלים ותכשיטים יקרי ערך החשופים לגניבה או פגיעה פיסיקה וגם להרוויח הרבה מאוד כסף.

כיצד אומדים את מחיר הזהב?

מחיר הזהב נמדד ונסחר בעולם לפי אונקיית זהב שהיא מעט יותר מ 31 גרם של זהב. את מחיר הזהב שלרשותכם מעריכים ואומדים אנשי מקצוע וצורפים מקצועיים במיוחד בעלי ניסיון עתיר בתחום הזהב והתכשיטים. מחירם של כלי הזהב ותכשיטי הזהב שלרשותכם מוערך הן על פי גודלם והן על פי איכותם. איכות הזהב נמדדת בקראט כאשר 24 קראט הינם למעשה זהב טהור. כיוון שבלתי אפשרי לייצר תכשיטים מ 24 קראט (הזהב הטהור הינו חומר דמוי פלסטלינה) מיוצרים תכשיטים בקראט שונה ועל כן נמדד כל תכשיט או כלי זהב במחיר אחר. ככלל, ככל שמשקלו של פריט הזהב יהיה רב יותר וכן איכות הזהב תהייה גבוהה יותר כך גם מחיר הזהב שלרשותכם יהיה גבוה יותר.

אילו פריטים ניתן למכור?

במכירת זהב למטרת מזומן אנו מקבלים את כלל סוגי התכשיטים והכלים השונים העשויים זהב החל מצמידים ושעוני זהב ועד לסכו"ם ושאר כלי בית העשויים זהב. לא מעט פעמים אנו נתקלים בחפצי זהב שונים ומשונים החל מגבישי זהב טהור אשר אינם משמשים לאף מטרה וכלה במטבעות זהב עתיקים וישנים אשר אין בהם כל שימוש.

מכירת זהב ישן במזומן

היתרונות שבמכירות זהב למטרת מזומן הינם רבים ומגוונים. ראשית, ברובם של המקרים מדובר בחפצים שונים אשר אין בהם כל שימוש בחיי היום יום והם נדחקים אל תוך המגירות והארונות שנים רבות. במקרים רבים אחרים מדובר בתכשיטים אשר אין עוד בהם כל שימוש לרבות תכשיטים ישנים אשר כבר אינם חלק מה "אופנה" העכשווית. בדיוק בשל כך מכירת זהב למטרת מזומן מאפשר לכם לקבל תמורה גבוהה בעבור חפצי הזהב שלכם במזומן שיכול לשמש אתכם לחדש את מלאי התכשיטים שלכם או ליהנות מהכסף לכל מטרה שלא תהה.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט