הלוואה מידית במזומן – משכון יהלומים

ההתלבטות הכי נפוצה וקשה כאשר חושבים על מכירת חפצים יקרי ערך היא התחושה שנאלצים להיפרד מחפצים בעלי ערך רגשי וסנטימנטלי עמוק. אלו יכולים להיות חפצים אשר עברו בין מספר דורות במשפחה, טבעות מהחתונה, עגילים ושרשראות מבת המצווה, סיכה מההורים ועוד. גם כאשר צריך כסף מזומן באופן מיידי, יש קושי גדול להיפרד מחפצים ותכשיטים שכאלו לצמיתות. הלוואת מזומן באופן מיידי על ידי משכון חפצי ערך, יכולה לפתור את ההתלבטות הקשה, מאחר והפרידה מהחפצים היא רק לפרק זמן מוגבל.

 

קבל הלוואה כנגד משכון יהלומים

משכון של חפצים יקרי ערך  כמו: משכון זהב, משכון יהלומים או משכון כלי כסף, הפכו בשנים האחרונות לדרך נפוצה ומבוקשת מאוד כדי לקבל הלוואה מידית במזומן. פעמים רבות אנשים נקלעים לסיטואציות בהן הם צריכים כסף מזומן באופן מיידי, ותהליך של לקיחת הלוואה הוא לא אפשרי או רלוונטי עבורם מסיבות שונות, כמו: היסטוריית אשראי לא טובה, הגבלה בבנק, תהליכי פשיטת רגל, כינוס נכסים ועוד. במצבים שכאלה ניתן לקחת הלוואה מידית במזומן על ידי משכון של חפצים בעלי ערך, כמו: משכון זהב, משכון יהלומים או משכון של כלי כסף, לקבל עבורם כסף מזומן במקום, ולאחר שמחזירים את ההלוואה ניתן לפדות את החפצים שמושכנו. משכון של חפצים יקרי ערך פותר את הדילמה הקשה איתה מתמודדים, היות והפרידה מהחפצים היא רק לפרק זמן מסוים, עד להחזרת ההלוואה שניתנה על בסיס המשכון.

מדוע הלוואה מידית במזומן דרך משכון זהב, יהלומים וכלי כסף הפכה כה פופולארית?

הלוואת מזומן באופן מיידי הנעשית דרך משכון חפצי ערך, נעשית בתנאים נוחים, בטוחים ויעילים. ההחזרים החודשיים של ההלוואה מאפשרים ללווה מרווח נשימה, היות והלווה יכול לשלם את מלוא הסכום רק בתום תקופת ההלוואה. בנוסף, מאחר והלווה ממשכן נכס קיים ובעל ערך, אין צורך מצד המלווה לבצע בדיקת רקע על הלווה, מה שהופך את תהליך ההלוואה המידית למהיר הרבה יותר. כמו כן, ישנה תחושת ביטחון אצל המלווה מפני שהוא מחזיק בידו נכס מוחשי אותו הפקיד המלווה, ותחושת ביטחון זו של המלווה באה לידי ביטוי בתנאי ההלוואה המשופרים. דבר נוסף שמקל מאוד את תהליך ההלוואה המידית במזומן היא העובדה שאין צורך בהחתמת ערבים. כנגד הלוואה במשכון אין צורך לטרטר אף אחד מאחר ואין צורך בהחתמת ערבים עבור הלוואה מידית במזומן.

משכון יהלומים במזומן

מאחר ולא מדובר במכירה, אלא במשכון למשך תקופה קצובה, אין צורך בהתלבטויות רבות. כל פריט בעל ערך יכול להיות ממושכן, בין אם זה עגילי זהב, שעוני יוקרה, שרשראות זהב, טבעות זהב, יהלומים, כלי כסף ועוד ועוד. היתרון במשכון של חפצים יקרי ערך הוא שהחפצים אינם צריכים להיות חדשים לגמרי או אפילו שלמים, מספיקה העובדה שמדובר בחפצים בעלי ערך רב כמו זהב, כסף ויהלומים.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע משכון:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט