הלוואה למוגבלים – משכון זהב

הלוואה למוגבלים בבנק – האם זה אפשרי?

אנשים אשר חשבון הבנק שלהם הפך למוגבל, ואין זה משנה מאיזו סיבה, או מהי חומרת ההגבלה, הינם אנשים אשר ההתנהלות היום – יומית השוטפת שלהם הופכת להיות הרבה יותר מסובכת והרבה יותר קשה. חשבון מוגבל הוא לא רק חשבון אשר בעליו לא יכול למשוך ממנו כספים, להוציא צ'קים או להשתמש בכרטיס אשראי, הוא גם חשבון אשר מדווח דרך בנק ישראל, מידע אשר יכול לעבור לבעלי עסקים ולכל גורם שזקוק לקבלת כספים מבעל החשבון. לכן, אנשים אשר נמצאים במצב של הגבלת חשבון פעמים רבות זקוקים להלוואה מגורמים חוץ בנקאים, הלוואה שתאפשר להם לכסות חובות, לשלם את ההוצאות השוטפות שלהם ואפילו לשחרר את ההגבלה בחשבון הבנק. והיום, יותר מתמיד, הלוואה למוגבלים היא הלוואה שכל אחד יכול למצוא.

הלוואה תמורת משכון זהב

המרכז לזהב במתחם הבורסה ברמת גן מאפשר לאנשים בעלי חשבון מוגבל לקבל הלוואה תמורת משכון זהב, יהלומים או חפצי ערך אחרים אשר נמצאים ברשותם. מאחר שלא מדובר בגורם בנקאי, ניתן לקבל את ההלוואה גם עם חשבון מוגבל, וכך ליהנות מאפשרות להמשיך את החיים בצורה הרבה יותר טובה, ואף לכסות את החובות ולשחרר את ההגבלה בבנק באופן מהיר ויעיל במיוחד. אם יש לכם זהב ישן – תכשיטים, כלי בית או כל דבר אחר, אתם יכולים להגיע אל המרכז לזהב, בו יעריכו את שווי הזהב ויעניקו לכם הלוואה למוגבלים בשווי המתאים במהירות, לרוב עוד באותו היום.

אתם לא מאבדים את הזהב שלכם!

אמנם, במרכז לזהב אתם מקבלים הלוואה תמורת משכון זהב, אך אין זה אומר שאתם מאבדים את הזהב הזה. במידה ותעמדו בפירעון ההלוואה במועד שהוסכם מראש, תוכלו לקבל בחזרה את הזהב שלכם ולהמשיך בחיים מאותה נקודה בה עצרתם. כך, גם אם הזהב הזה הינו בעל ערך סנטימנטלי עבורכם, אתם לא מוכרחים לאבד אותו או למכור אותו בכדי שיהיה לכם כסף מזומן לאחר ההגבלה של חשבון הבנק שלכם. אתם יכולים פשוט למשכן אותו, לקבל הלוואה בכסף מזומן ולאחר פירעון ההלוואה לקבל בחזרה את הזהב שלכם.

קבלת הלוואה באופן מיידי

אחד היתרונות הגדולים של המרכז לזהב הינו יתרון המהירות. במקום אתם יכולים לקבל הלוואה מהירה ומידית תמורת משכון זהב או יהלומים, אפילו עוד באותו היום בו אתם מגיעים למקום לבקש את ההלוואה. המומחים של המרכז לזהב יעריכו את השווי של הזהב שלכם בצורה מהירה מאוד, בעזרת מכשור מיוחד וכלים חדשניים, אשר מאפשרים להם להגיע להערכה מדויקת ונכונה של הזהב. כך, כבר לאחר זמן מועט תוכלו לצאת עם הכסף המזומן לו אתם זקוקים ולבצע את התשלומים החשובים שלכם בנוחות וללא עיכובים. חלק מהכסף תוכלו אך להכניס אל חשבון הבנק, לסגור חובות ולקדם את שחרור ההגבלה על החשבון שלכם

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע משכון:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט