הלוואה חוץ בנקאית – משכון זהב

הלוואה חוץ בנקאית

במצב הכלכלי בו אנו חיים רובנו זקוקים להלוואות מידי פעם בפעם, אם זה לרכישה של בית או רכב חדש, שיפוץ, מימון טיול לחו"ל ובכלל, כיסוי ההוצאות השוטפות. בעבר, הדבר העיקרית, וכמעט היחידה, לקבלת הלוואות, הייתה באמצעות הבנקים השונים, בנקים אשר ניצלו את הפופולאריות שלהם וגבו עמלות גבוהות מאוד על אותן הלוואות. לכן, כיום רבים פונים לדרך השנייה, דרך של הלוואה חוץ בנקאית אשר בעזרתה הם יכולים לקבל את ההלוואה לה הם זקוקים במחיר הרבה יותר הגון והרבה יותר משתלם. הלוואה חוץ בנקאית ניתן לקבל ממגוון רחב של גורמים שונים, כאשר אופציה עיקרית ונוחה במיוחד הינה אופציה של משכון זהב תמורת ההלוואה.

דרך נוחה ופשוטה לקבלת הלוואה

אם יש ברשותכם זהב, יהלומים או חפצי ערך דומים אתם מוזמנים לפנות אל המרכז לזהב ולבחון אופציה של משכון זהב ישן וחפצים שונים תמורת ההלוואה לה אתם זקוקים. כמובן, המרכז לזהב הינו משרד מורשה ומוסמך אשר הכל בו מתנהל בצורה חוקית ומובטחת לכם שקיפות מלאה בעת קבלת הפרטים ונטילת ההלוואה. כך אתם יכולים להיות בטוחים כי אתם מקבלים הלוואה לגיטימית לחלוטין ועובדים עם צוות של מומחים אשר גם יסייעו לכם לעמוד במועד פירעון ההלוואה ויעזרו לכם לבנות תכנית החזר נוחה ומשתלמת אשר תהפוך את נטילת ההלוואה להרבה יותר כדאית עבורכם.

מדוע לפנות אלינו?

המרכז לזהב מאפשר לכם לקבל הלוואה חוץ בנקאית תמורת משכון זהב, מבלי להיכנס לכם אל חשבון הבנק. אחת הבעיות הקשות בנטילת הלוואה מהבנק, הינה העובדה שהבנק מגביל את החשבון של נוטלי ההלוואה – מצמצם את המסגרת, מגביל משיכות וכדומה, עד להחזר מלא של אותה הלוואה. לעומת זאת, בעת נטילת הלוואה מאתנו אין כל קשר לחשבון הבנק שלכם, דבר אשר מאפשר לכם להמשיך להתנהל בצורה תקינה ונוחה מבחינת הבנק ולא להיכנס להתחייבויות גדולות מידי שיהיה לכם קשה לעמוד בהן או הגבלות של חשבון הבנק אשר ישפיעו על ההתנהלות השוטפת שלכם בחיי היום יום לאחר נטילתה של אותה הלוואה, דבר שלאיש אינו נעים לעמוד בו.

שירות אישי ומתחשב

בכדי לקבל הלוואה תמורת הזהב שיש ברשותכם עליכם להגיע עם הזהב אותו אתם מעוניינים למשכן אל המרכז לזהב, על מנת שנוכל להעריך אותו וכך תוכלו לקבל את כל הפרטים להם אתם זקוקים בכדי ליטול את ההלוואה ללא דאגות. במקום לגשת אל הבנק, להמתין בתור במשך זמן רב, למלא הררי ניירת ולייחל לכך שתקבלו אישור להלוואה, דבר שאינו בטוח כלל וכלל, אתם יכולים לקבל את הכסף לו אתם זקוקים בהליך הרבה יותר פשוט ומהיר.

רק זכרו, אם אתם זקוקים להלוואה סכום גבוה, נסו לאסוף כמה שיותר זהב או יהלומים שיש ברשותכם, כך שתוכלו לקבל הלוואה בערך מתאים בהתאם לצרכים שלכם.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע משכון:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט