הלוואה במזומן כנגד משכון זהב

בחברה הישראלית נדמה כי משכון חפצים יקרי ערך בכדי לקבל הלוואת מזומן באופן מיידי הוא לא דבר שבקונצנזוס, וזאת לעומת ארצות אחרות בעולם, שם משכון זהב, יהלומים או כלי כסף הוא דבר לגיטימי בהחלט. עם זאת, משכון זהב, משכון יהלומים או משכון כלי כסף הפכו בשנים האחרונות לדרך פופולארית מאוד לקבל הלוואה מידית במזומן. פעמים רבות אנשים נקלעים למצבים בהם הם צריכים כסף מזומן באופן מיידי, ותהליך של לקיחת הלוואה הוא לא אפשרי או רלוונטי עבורם. במצבים שכאלה ניתן לקחת הלוואה מידית במזומן על ידי משכון של חפצים בעלי ערך, כמו: משכון זהב, יהלומים או כלי כסף, לקבל עבורם כסף מזומן, ולאחר שמחזירים את ההלוואה ניתן לפדות את החפצים שמושכנו.

משכון זהב כהלוואה

הדילמה הכי קשה במכירת חפצים יקרי ערך היא שיש להם גם ערך סנטימנטלי. אלו יכולים להיות תכשיטים שעברו בין דורות במשפחה, טבעות מהחתונה, שרשרת מבר המצווה ועוד. כאשר צריך כסף מזומן באופן מיידי, קשה להיפרד מתכשיטים אלו לתמיד. הלוואה מידית במזומן דרך משכון של חפצים יקרי ערך פותרת את הדילמה הקשה, היות ונפרדים מהחפצים רק לפרק זמן מסוים, כאשר מחזירים את ההלוואה שניתנה על בסיס המשכון.

אז מהם היתרונות הבולטים של הלוואות כנגד משכון עבור מזומן?

החזרים חודשיים נוחים –  בדומה להלוואת "בלון", בה הלווה משלם את תשלומי הריבית החודשיים בלבד, גם בהלוואה תמורת משכון, הלווה משלם את מלוא הסכום רק בתום תקופת ההלוואה.
מהירות – הלווה ממשכן נכס מוחשי, קיים ובעל ערך, ולכן אין צורך לבצע בדיקת היסטוריית אשראי של הלווה.
תחושת ביטחון – מאחר ומלווה המזומן מחזיק בידו נכס מוחשי, הביטחון בהחזר ההלוואה גדל ולכן תנאי ההלוואה משתפרים.
אין צורך בערבים – כאשר לוקחים הלוואה מהבנק יש צורך בערבים. בהלוואה מידית במזומן כנגד משכון אין צורך להטריח אף אחד ואין צורך להחתים ערבים עבור ההלוואה.

אז איך ממשכנים ומה ניתן למשכן?

כדי לבצע הלוואת משכון מתקיימת פגישה בה מבוצעת הערכת שווי מקצועית של החפצים או התכשיטים אותם מעוניינים למשכן. בפגישה מסוכמים תנאי המשכון, כמו: משך המשכון ותנאי החזר ההלוואה. קיימת אפשרות להחזיר את הכסף שלווים תמורת החפצים שמושכנו בפעם אחת בסוף תקופת המשכון או בתשלומים. לאור העובדה שלא מדובר במכירה אלא במשכון לתקופה קצובה, אין צורך בהרבה התלבטויות. כל פריט בעל ערך יכול להיות ממושכן, בין אם זה תכשיטים מסוגים שונים, עגילי זהב, שרשראות מזהב, טבעות, כלי כסף, אונקיות ומטילי זהב, יהלומים ועוד. החפצים המתאימים למשכון לא חייבים להיות חדשים ואפילו לא להיות שלמים, מספיק שמדובר בתכשיטים יקרי ערך כמו זהב, כסף ויהלומים.

משכון זהב,יהלומים וכלי כסף

משכון זהב, משכון יהלומים או משכון של כלי כסף עבור קבלת הלוואה באופן מידי של כסף מזומן יאפשר לכם להינות מתנאי תשלום נוחים במיוחד, ממחירים אטרקטיביים וכמובן מהאפשרות לשמור על חפציכם היקרים ולא להיפרד מהם אחת ולתמיד. 

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע משכון:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט