איך מחשבים את מחיר הזהב

מחזיקים ברשותכם תכשיטים ומטבעות זהב אותם תהיו מעוניינים למכור במוקדם או במאוחר? רצוי שתדעו איך למעשה מחשבים את מחיר הזהב. חישוב הערך הכספי הוא ללא ספק הפעולה החיונית ביותר בכל פעם כשמדובר על זהב למכירה, באמצעותו ניתן להחליט האם מדובר בעיתוי נכון לביצוע עסקאות מן הסוג הללו. בהתאם לכך, הבאנו כאן לפניכם את המדריך המלא לחישוב ערכו של הזהב אשר מצוי בידכם.

חישוב מחיר גרם זהב

הפעולה הראשונה שנדרש לבצע כשמעוניינים לדעת מהו ערכו של הזהב בו מחזיקים, מצוי כמובן בחישוב של מחיר גרם זהב. מדובר כאן במשימה שאיננה ידועה כפשוטה יחסית ברוב הפעמים, כשכן מחיר הזהב מופיע בדרך כלל ביחידת מידה הנקראת ״אונקייה״. כל אונקיית זהב מקבילה למשקל של קצת יותר מ-31 גרם, כערכה הכספי משתנה בהתאם לתנודות המורגשות בעולם המסחר בזהב, כשנע לרוב סביב 1500 דולרים לאונקייה.

דרגת הטוהר של הזהב

לאחר שמחשבים את ערכו של מחיר גרם זהב, חשוב לדעת כי מדובר בערך המסתמך על כך שבידינו מצוי זהב 24 קראט. אך לא כך הם תמיד פני הדברים, כשקיימות היום מספר דרגות טוהר נפוצות לזהב. בהתאם לכך, במקרים בהם לא מדובר על זהב 24 קראט, נדרש לערוך חישוב יחסי בין דרגת הטוהר של הזהב אשר מצוי ברשותנו לבין 24 קראט. לאחר מכן, ניתן לדעת בבירור מהו שיעור הזהב הטהור שנמצא בידינו, כשמשם הדרך לחישוב מדויק של מחיר הזהב מתקצרת באופן משמעותי.

הערכת מחיר הזהב בידי גורמים מקצועיים

לאילו שאינם מצליחים לחשב את ערכו של הזהב אשר מעוניינים להעמיד למכירה, זכאים היום להיעזר בשירותיהם של גורמים מקצועיים בנושא. מדובר כאן לרוב על חנויות תכשיטים למיניהם ואנשי עסקים הפועלים בעולם המסחר הזהב, אשר חפצים כל הזמן במציאת זהב למכירה. כמו כן, חשוב לציין כי במקרים מן הסוג הללו מומלץ להערכה של מספר גורמים מקצועיים שונים בנוגע לגובהו של מחיר הזהב המיועד למכירה, שתוכל להכריע למעשה עם מי הכי משתלם לבצע את העסקה בה מעוניינים.

חישוב מחיר גרם זהב

חישוב מחיר הזהב מהווה מאז ומתמיד את המצרך החיוני ביותר בכל עסקה המתרחשת בעולם המסחר בזהב. חישוב מחירו של הזהב מתאפשר היום למעשה בשתי דרכים עיקריות, כשהאחת היא כמובן באופן עצמאי, לעומת האחרת המתאפשרת באמצעות פנייה לגורם מקצועי המתמחה בנושא זה. לאחר חישוב העלות המדויקת בו נאמד הזהב, קל למעשה הרבה יותר לבחון את כדאיותן של עסקאות שונות אשר מונחות על השולחן.

ניתן לבדוק את ציטוט מחיר הזהב אונליין בדף מחשבון הזהב שלנו:

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט