איך למכור זהב

איך למכור זהב ולחסוך כאב ראש?

וכאן אנחנו מציעים לכם את שביל האבנים הצהובות, שיהיה קל, אמין ויחסוך מכם טרחה וזמן. בואו אל החנות, קבלו מאתנו את שווי המוצר, צפו בבדיקה וקבלו הצעת מחיר. אצלנו, בבנין הבורסה לתכשיטים, תמצאו חניה, מכונת קפה ומאבטחים. כל אלה יבטיחו לכם קלות וחסכון בזמן. הדרך למכור זהב צריכה להיות קצרה ופשוטה, בלי להתרוצץ בין צורפים פרטיים ולהתווכח על מחירים. מה גם שמכירת זהב כרוכה לעתים בפרידה ממזכרת שיש אליה קשר אישי וכל מהמורה בשביל האבנים הצהובות תהיה מיותרת.

למכור זהב – איך לעשות את זה בקלות?

לבוא, להחנות בקלות את הרכב, להיכנס אל בנין מאובטח ומוגן, ולקבל שירות שיש מאחוריו מקצוענות וניסיון. שני אלה כרוכים אחד בשני ובמשך השנים למדנו איך לקנות ולמכור זהב מלקוחות וצברנו ניסיון רב עם לקוחות פרטיים.

איך מתבצעת מכירת זהב להתכה?

חברות התכשיטים הגדולות קונות כמויות גדולות של זהב להתכה ויציקה מחדש אבל, החברות הגדולות קונות רק כמויות גדולות ולכן הצרכן הפרטי לא יכול למכור להן ישירות. איפה למכור זהב ואיך למכור אותו בהגינות אלו שאלות מצוינות והתשובה הפשוטה היא לגשת אל הבורסה לתכשיטים. אפשר כמובן להתקשר אלינו ולקבל הדרכות שונות בטלפון, ככל שניתן לטובת העניין, לפני שראינו את התכשיט. ולא, לא נסתפק בתמונה שצילמתם כי הרי חלק משווי הזהב תלוי במשקלו.

המוצר המוזהב שאתם מבקשים למכור יעבור בדיקה בחנות והבדיקה כוללת את מצב החפץ וכאמור, את משקלו. המחיר של הזהב מתפרסם בכל המקומות הנוגעים לו, כמעט מדי יום ואנחנו נוכל בקלות לומר לכם היכן ממוקם הגרף של שווי התכשיט בחודש הנוכחי.

איך למכור זהב בלי רגש?

כאן, ברוב המקרים, לא נוכל להתעלם מן הפן האישי שנראה לעיני המוכר, שהרי לפעמים תבואו למכור זהב כי אין איך לשלם כרגע משהו שצריך עבורו מזומן, או כי יש צורך רגשי להיפטר מן המוצר –גם זה קיים. בשני המקרים הלקוח נושך לעתים את השפה התחתונה. גם כאן אנחנו נדע להגיב בהתאם, כי השאלה איך למכור זהב היא לא רק איך להשיג את המחיר אלא גם איך לכבד את בעליו. מדליות, למשל, גם אם ניתנו לדור הקודם וגם אם אתם מבקשים להיפרד מהן, עדיין תמצאו את עצמכם מתרגשים מכך אצלנו בחנות. המדליות, אגב, נבדקות גם בפני השטח שלהן. ברק, סימני מגע ודומיהם הם חלק ממחיר המוצר.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט