משכון יהלומים

כמה דברים שלא ידעתם על היהלום

כולנו מכירים כיצד נראה היהלום בתכשיטים שלנו, אך האם אתם יודעים מהי צורתו המקורית? היהלום מקורו בטבע ונראה בדרך כלל כצורת קובייה. לצד הזהב, מדובר במשאב יקר ונחשק ביותר, וכן נחשב לאוצר טבע ואף הראשון בקבוצת אבני החן. יהלום נחשב כמושלם כאשר הוא נקי- מה שאומר שהוא צריך להיות חסר צבע. הצבעים השונים שניתן לראות לעתים ביהלומים הינם תוצאה של זיהום ופגמים במבנה היהלום ולאו דווקא התערבות של גורם מסוים.
Selling diamonds for cash

להפוך את היהלומים לכסף

יהלומים שווים הרבה כסף. מחיר יהלום נקבע על פי גודלו, צבעו ומידת הניקיון שלו. כמעט לכל אישה יש בין תכשיט אחד המשובץ ביהלומים ואף עשרות, מהם אפשר להרוויח כסף רב, במיוחד אם התכשיטים משולבים בזהב או בכסף. נקלעתם לחובות כלכליים? תוכלו למשכן את היהלומים שברשותכם ולהרוויח סכומים נכבדים של כסף מזומן. 

מדוע נצטרך למשכן?

חובות, סגירת חשבונות, מינוס בבנק ובעיות כלכליות של העסק – כל אלו הם רק חלק מהמקרים בהם מומלץ למשכן יהלומים, כסף וזהב. בימים אלו בהם הכלכלה לא מאוזנת, חשוב שנגן על עצמנו ועל משפחתנו ונבטיח לעצמנו עתיד כלכלי נכון יותר. בעזרת מקורות כספיים נוחים וזמינים כמו זה המציע המשכון, מאפשר לנו מרווח נשימה מבלי להתאמץ. משכון יהלומים שברשותנו יתן את הרווח הגדול ביותר תוך זמן קצר בלבד. 

משכון ככספת

משכון יהלומים יאפשר לנו לבטח את התכשיטים היקרים שלנו אשר אנו לא משתמשים בהם. נוכל לאכסן אותם במגירה נעולה או בכספת, אך מה תעשו חלילה במקרה של פריצה? על מנת לשמור על היהלומים שקיבלנו בירושה והחשובים לנו מאוד, נמשכן אותם על מנת להגן עליהם ועל הדרך נרוויח כסף. 

משכון יהלומים- ללא הגבלה

תוכלו למשכן את כל היהלומים שתרצו – הן התכשיטים וכל דבר אחר המשובץ יהלומים, ללא הגבלה של יהלומים וכמו כן תוכלו לעשות זאת בכל עת שתרצו. בנוסף, אל תחששו לבצע עסקת משכון יהלומים גם על אלו בעלי ערך רגשי ללבכם, שכן אין מדובר בפרידה נצחית. 

כיצד מתבצעת עסקת משכון יהלומים?

ראשית, תוכלו לגשת פיזית למקום בו אתם מעוניינים למשכן את היהלומים שברשותכם. נציג מטעם חברה יעריך על פי מדדים שונים את ערכו של כל יהלום וכל חומר גלם אחר כמו למשל יהלום המשובץ בתכשיט זהב. לאחר שיציג את ממצאיו ואת המחיר אותו הוא מוכן לשלם על היהלומים. במידה ותסכימו ותפקידו בידיו את תכשיטי היהלומים, תוכלו לקנותם בחזרה בכל עת. 

היכן כדאי למשכן?

חברה אמינה היא חברה לה יש כתובת ומקום להגעה פיזית. השתדלו להימנע מחברות אשר מציעות לכן להיפגש בסמטאות פן יהיה מדובר ברמאים. תוכלו למצוא את כל המידע על החברות השונות באינטרנט וכן להתייעץ עמם טרם תקבעו פגישה.

5 טיפים שחייבים לדעת לפני ביצוע עסקה:

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט