מחיר הזהב

מחיר הזהב- איפה תקבלו את שער הקנייה המשתלם ביותר?

מחיר הזהב משמש היום כאינדיקציה הטובה ביותר לבחינתה של הכדאיות הקיימת מאחוריהן של עסקאות שונות בעולם המסחר בזהב. כל משקיע המחפש היום אחר זהב למכירה, נדרש להכריע בין מספר אפשרויות בכל הנוגע לגורם ממנו יבחר לרכוש את הזהב, ביניהן יאתר קרוב לוודאי את אפיק ההשקעה האטרקטיבי ביותר מבחינתו. בהתאם לכך, נציג לפניכם במהלך סקירה זו את כל אותן אפשרויות אטרקטיביות לרכישת זהב אשר ניתן למצוא היום ברחבי השוק.

השקעה במניות של חברות העוסקות בכריית זהב

למי שמעוניין היום להשקיע באופן ישיר זהב, קיימת למעשה האפשרות לרכוש מניות של חברות שונות אשר מתעסקות בכריית זהב. השקעה מן הסוג הזה, תכלול ברוב המקרים שערי קנייה אטרקטיביים במיוחד, שיהיו כמובן בקירוב לערך הנוכחי בו נאמד מחיר גרם זהב. מחיר הזהב כאן מתייחס למעשה להשקעה נטו באותן מניות זהב, ללא כל צורך במתן תשלום לגורמים למיניהם המספקים שירותי תיווך.

השקעה בזהב בחשבונות מעבר לים

למי שאיננו נעול על השקעה בזהב בארץ, קיימת תמיד האפשרות לחפש אחר זהב למכירה בחו״ל. גם כאן, ניתן למצוא כמות לא מבוטלת של אפיקי השקעה אטרקטיביים, כשהבולט ביותר מביניהם הוא ללא ספק זה המציע לסחור באופן ישיר בזהב באמצעות פתיחת חשבונות ייעודים בבנקים שונים ברחבי העולם. גם בהשקעה מן הסוג הזה, יתאפיין מחיר הזהב ככזה הצמוד לשערו של מחיר גרם זהב באותה תקופת זמן בה נמצאים, ללא כל צורך בתשלום עמלות לגורמים מתווכים.

קניית מטבעות ומטילי זהב מחו״ל

דרך נוספת להשקעה ישירה בזהב, מתקיימת באמצעות רכישת מטבעות ומטילי זהב בחו״ל. מחיר הזהב הופך לאטרקטיבי במיוחד מבחינתם של המשקיעים כשמדובר על רכישת מטילי ומטבעות זהב בחו״ל, כשלא נדרשים לשלם את שיעורי המכס הגבוהים שכורכת הבאתם לארץ. כמו כן, חשוב לציין כי אחזקת אותם מטבעות ומטילים מחוץ לגבולות הארץ, כורכת כמובן בתשלום לבנקים או לחברות שיחזיקו אותם עבורכם.
כל עסקת רכישה של זהב מוכרעת בסופו של דבר על פי גובהו של מחיר הזהב. בנוסף לשער היומי המתפרסם לרוב על פי יחידות מידה של אונקיות, מתווספות כמובן עמלות ועלויות נוספות בהתאם לתנאיו של אפיק ההשקעה בו בוחרים. על אף שקיימות היום אפשרויות רבות להשקיע בזהב, מתגלים פעם אחר פעם אותם אפיקי השקעה שהצגנו כאן קודם לכן, כאטרקטיביים וכרווחיים ביותר לאורך טווח מבחינתם של ציבור המשקיעים.

לחץ כאן לחישוב —> מחיר גרם זהב אונליין

חייגו עכשיו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב:

Or let us call you:

סגירת תפריט